🚚 GRATIS VERZENDING

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Algemeen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Maak gebruik van het contactformulier www.skull-speaker.nl/pages/contactformulier of stuur een e-mail. 

Ik heb een klacht. Wat nu?

Neem contact met ons op via https://skull-speaker.nl/pages/contact en wij komen binnen max. 24 uur bij je terug. 

Het is wellicht ook handen om een kijkje te nemen op https://www.skull-speaker.nl/pages/retourbeleid voor ons retourbeleid. 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op 'Veilig afrekenen', vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact of Creditcard.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.

Ik woon in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?

Dat kan zeker, dit zal alleen iets langer duren dan de landen in de Benelux

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard! Neem contact op met ons door gebruik te maken van het contactformulier. 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je de betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.

Ideal/Creditcard/Paypal/BancontactKBC/CBC Belfius 

Wat zijn de kosten voor een betaling?

Betalen is bij ons gratis. De kosten nemen wij voor onze rekening.

Is het betalen veilig?

Natuurlijk! Alle betalingen op www.skull-speaker.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving, ongeacht de betaalmethode.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening. Zo kom je dus nooit voor onverwachte extra kosten te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van de producten van onze leverancier bedraagt 3-5 werkdagen. 

Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen van je bestelling kun je aangeven op welk adres jij wilt dat het pakket of de envelop bezorgd wordt. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Waar vind ik mijn Track & Trace-code?

De Track & Trace-code van je bestelling vind je in de opdrachtbevestiging die we je sturen via de e-mail. Op deze pagina vind je alle informatie omtrent het traceren van je bestelling.

De Track & Trace-code geeft geen informatie weer; hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten - maximaal een paar dagen.

De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling via deze pagina checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een (aantal) product(en) bij m'n bestelling; hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Retourneren

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling; kan ik deze retourneren?

Dit is zeker mogelijk! Om je de moeite te besparen kunnen producten via ons bemiddelingsplatform geretourneerd worden en regelen wij dit met de leverancier.  

Voor meer informatie: https://www.skull-speaker.nl/pages/retourbeleid

Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen. Wat nu ?,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Voor meer informatie betreft retourneren kunt u kijkje nemen op https://www.skull-speaker.nl/pages/retourbeleid

Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?

Producten retourneren naar onze leverancier kan via ons bemiddelingsplatform verlopen. Neem voor meer informatie een kijkje op: https://www.skull-speaker.nl/pages/retourbeleid